diumenge, 15 de novembre del 2009

Entrenant a Calderona (mini k25)

Aprofitant que el matí del dissabte el tenia lliure i que tinc que acumular kms de cara a la Marató d'Espadà (el darrer repte d'este 2009) ahir me'n vaig anar de bon matinet cap a la propera Serra Calderona. La vesprada anterior, el divendres, després del curro vaig fer els 14 km que segons el planning em tocaven per asfalt, he pensat que acumular uns quants més de muntanya m'aniria molt bé (30 km acumulats entre divendres vesprada i dissabte matí, es a dir, quasi una tiradeta llarga).
El recorregut triat ha sigut un que tenia molt a mà i recent: el segon bucle que es fa a la k25, el llarg, amb la qual cosa m'eixien uns 15 i pico km i un desnivell de quasi 1000 m +.

Com que estava encara una mica esgotat del dia anterior, tampoc he vollgut apretar molt (el rotllo era més que còrrer acumular km's), així que ho he agafat en plà marxa ràpida o "caco", trotant només en les baixades llargues i apretant el ritme en les pujades, al final m'han eixit 3 horetes d'activitat, una cosa ideal per a un dissabte de matí, de ben segur que a partir d'ara tornaré a este circuit perquè està molt a mà i té un desnivell considerable, un element que no puc entrenar entre setmana ja que només tinc possibilitat de fer asfalt.
Track mini trail Calderona




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada