dimarts, 6 d’octubre del 2009

Setmana anàrquica per davant.

Una vegada inscrit a la k25, hui me plantejat la setmana i pico que tinc per davant i com vaig a muntar el "mini-plan" d'entrenament corresponent, el cas és que quan m'he parat a fer números resulta que tenim per davant un pontet de 4 dies (9 al 12 d'octubre) en el qual me'n vaig de travessa pels Ports amb la gent del Grup de Muntanya (viarany), aixó només em deixa amb uns pocs dies de marge per a eixir a trotar ja que normalment per a una prova una mica forteta com este k25, solc deixar 3 o 4 dies lliures d'entrenament abans, aixó vol dir que el plan (sinò passa res) es queda de la següent manera:
-hui dimarts 6 octubre: he fet una eixida de 12 km en 1'16 h., he comprobat que estic prou bé després de la cursa del diumenge passat.
-divendres 9 d' octubre: ruta d' uns 25 km per la zona de la Safor (remember Botamarges), caminant.
-dissabte 10 i diumenge 11: travessa pel massis dels Ports, ni idea del kilometratge però coneguent a qui l'ha muntat la cosa anirà carregaeta segur.
-dimecres 14: ultima eixida abans del k25, en principi entre 10 i 12 km si tot va correcte.

Bé només és una previsió però a hores d'ara és el que em plantege, ja vorem.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada