diumenge, 4 d’octubre del 2009

Corre o rebenta!!

Com el Lute, aixina és com he vollgut titolar este bloc dedicat a una de les meues aficions, còrrer, però aixó si, per muntanya a poder ser.
Ara fa un any que vaig començar a còrrer, només ho feia per tal de guanyar una mica de resistència a la muntanya, ja que estava molt fluix i, perque no dir-ho, en molt mala forma, els kilos i la "mala vida" anaven acumulant-se i em vaig plantejar que aixó havia de canviar.
Encara que la meua intenció no era còrrer de manera continuada, al final poc a poc, he anat agafant-li estima a açó de moure'm per la muntanya en mode ràpid i a més l'entrenament em dona la possibilitat de fer esport entre setmana, després del curro i m'alleugera prou del stress que moltes vegades el treball em produeix.
Bé em sembla que com a presentació ja va sobrada, simplement dir que aniré comentant en este bloc les curses, els entrenaments, les sensacions i en general tot allò que envolta el meu dia a dia.

I recorda: CORRE O REBENTA!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada