dilluns, 5 d’octubre del 2009

Fons de la Tardor..... o de l'estiu millor dit!!!

Una nova cursa que no coneixia i que suposava el retorn a la rutina de les curses de muntanya després de l'estiu i la "reentreé" de fa 2 setmanes amb la magnífica Botamarges de Forna, una ultra amb un gran futur al davant.
Es tractava del Fons de la Tardor, que organitzen els amics del Centre Excursionista La Vall d'Uxó (un 10 per l'organització!!). No coneixia esta cursa, si bé finalment per qüestions de seguretat amb el rerefons de les pluges torrencials de la setmana passada, el recorregut es va canviar, convertint-se per a mi en una ruta molt més coneguda, ja que xino-xano era la mateixa que es feu a la cursa "ciutat de la vall d'uxó" del febrer passat, puntuable per a la Lliga de la Federació i on si vaig participar, per tant el recorregut al final em va resultar fins i tot familiar i, sobretot la pujada a Pipa, no em pillà desprevingut com en l'altra ocasió.
En fí, el més destacable per a mi, la calor que es feu de notar molt a partir de la segona part de la prova i que em sembla ens afectà negativament a molts.
Per la meua banda, anava amb la il·lusió de baixar de les 3 hores ja que al juliol, a la darrera cursa abans de l'estiu (Benassal), vaig aconseguir fer 2:55 h., però clar sent realista s'ha de dir que fins al setembre no he tornat als entrenes i estos els he fet amb la vista posada a la Botamarges i per tant a acumular kilometres i resistència i aixó es nota a l'hora de còrrer este tipus de curses de 20-21 km, molt més ràpides, on la velocitat ja entra en joc.
En fí, vaig acabar en 3:19 h. i en la posició 261, no està mal del tot, ni de bon trós vaig ser dels últims i aixó em consola (tot i que ja es sap: "mal de muchos, consuelo de tontos"), però jo soc així, en vorer algú darrere ja soc feliç, jeje.
Vist el result, me n'adone que el cavall de batalla d'esta temporada torna a ser el baixar de les 3 hores en la distància de mitjà marató i espere que un entrenament regular em done les ferramentes per aconseguir-ho, el temps dirà.
Per ara, només em resta mentalitzar-me i intentar no escaquejar-me dels entrenos.

Salut i muntanya!!!






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada